Overslaan en naar de inhoud gaan

Specsavers imiteert Zalando. Het kan niet erger ...!

Commercials voor opticiens (eerst Hans Anders en daarna vooral Pearle) waren vaak de pareltjes in het reclameblok. Pearle lijkt in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zwakbegaafde creatieve team, dat vroeger waarschijnlijk bij Denksport heeft gewerkt, bereidde zich goed voor.

related partner content for mobile comes here

• “Welke (online) retailer doet ’t goed?”
• “Zalando!”
• “Hoe komt dat?”
• “Een onbegrijpelijke commercial, waarin mensen hysterisch schreeuwen als hun bestelling bezorgd wordt.”
• “Dat kan beter, dat kan anders.”
• “Let op, mensen die al een bril hebben, ontdekken de aanbieding van Specsavers en gaan dan uit hun plaat.” “Schreeuwen weet je wel, zoals bij Zalando.”
• “Laten we die mensen in een achtbaantreintje zetten.”
• “Waarom?” “Vraagt de andere super creatief aan z’n talentvolle maat.”
• “Nou, daarom, leuk toch. Dat zet mensen aan het denken …, dat houdt het spannend …”

WAT EEN VAK …

..

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in