Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzenden voor Marketeer of the Year

Oscar Diele van Spil Games (foto) werd vorig jaar verkozen tot Marketeer of the Year. Wie mag dit jaar de prijs mee naar huis nemen?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oscar Diele van Spil Games (foto) werd vorig jaar . Wie mag dit jaar de prijs mee naar huis nemen?

related partner content for mobile comes here

Iedere marketeer die kan aantonen dat hij of zij innovatief, succesvol en een sprankelende exponent van de marketingdiscipline is, kan zich aanmelden.

Inmiddels heeft de redactie een aardige lijst bij elkaar weten te verzamelen, maar we zien niet alles. Interessante business-to-business cases bijvoorbeeld. Dus: weet u een spannende, disruptieve marketingcase die nodig erkenning behoeft? Laat het ons zo snel mogelijk weten!

Stuur uw nominatie voor 8 februari naar {encode="elsbetheilander@adformatiegroep.nl" title="elsbetheilander@adformatiegroep.nl"}

Marketeer of the Year is een jaarlijkse verkiezing, georganiseerd door Tijdschrift voor Marketing en Platform Innovatie in Marketing (PIM). De uitreiking vindt plaats eind mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in