Overslaan en naar de inhoud gaan

Niet ASR maar Diergaarde Blijdorp op shirt Feyenoord

ASR, hoofdsponsor van Feyenoord, doneert tot het einde van het voetbalseizoen de shirtsponsoring aan de noodlijdende Diergaarde Blijdorp.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het contract tussen ASR en Feyenoord loopt aan het einde van het voetbalseizoen 2012/2013 af. Het laatste half jaar stelt de verzekeraar de shirtruimte beschikbaar aan Diergaarde Blijdorp. ASR is sinds 22 jaar aan Feyenoord verbonden, aanvankelijk onder de naam Stad Rotterdam Verzekeringen. Anderhalf jaar geleden werd duidelijk dat het contract niet zou worden verlengd. ASR werd in 2008 gekocht door de staat.

related partner content for mobile comes here

Naast de shirtsponsoring werd ook een campagne voor Diergaarde Blijdorp ontwikkeld met Giovanni van Bronckhorst en zijn zoontje in de hoofdrol. De campagne werd bedacht door John Doe en geregisseerd door Hein Mevissen (Filthy Film).

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne werd in een volle Kuip officieel gelanceerd voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord – FC Twente. Bob Stehmann, directeur marketing ASR: 'De kern van verzekeren is mensen en instanties ondersteunen door daadwerkelijk iets te doen. We geven ons sponsorpodium daarom vol overtuiging aan Blijdorp, voor de tweede helft van dit voetbalseizoen. Blijdorp is een van de mooiste dierentuinen in Europa en we willen er alles aan doen om dat zo te houden.'

Feyenoord verwacht dit voorjaar een nieuwe shirtsponsor bekend te maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in