Niet ASR maar Diergaarde Blijdorp op shirt Feyenoord


Het contract tussen ASR en Feyenoord loopt aan het einde van het voetbalseizoen 2012/2013 af. Het laatste half jaar stelt de verzekeraar de shirtruimte beschikbaar aan Diergaarde Blijdorp. ASR is sinds 22 jaar aan Feyenoord verbonden, aanvankelijk onder de naam Stad Rotterdam Verzekeringen. Anderhalf jaar geleden werd duidelijk dat het contract niet zou worden verlengd. ASR werd in 2008 gekocht door de staat.
Naast de shirtsponsoring werd ook een campagne voor Diergaarde Blijdorp ontwikkeld met Giovanni van Bronckhorst en zijn zoontje in de hoofdrol. De campagne werd bedacht door John Doe en geregisseerd door Hein Mevissen (Filthy Film).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne werd in een volle Kuip officieel gelanceerd voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord – FC Twente. Bob Stehmann, directeur marketing ASR: 'De kern van verzekeren is mensen en instanties ondersteunen door daadwerkelijk iets te doen. We geven ons sponsorpodium daarom vol overtuiging aan Blijdorp, voor de tweede helft van dit voetbalseizoen. Blijdorp is een van de mooiste dierentuinen in Europa en we willen er alles aan doen om dat zo te houden.'
Feyenoord verwacht dit voorjaar een nieuwe shirtsponsor bekend te maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid