Burgerinitiatief wint Citymarketing Innovatie Award
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
De jury noemde het burgerinitiatief een uitstekend voorbeeld van het feit dat initiatieven van onderop, burgerinitiatieven, tot een geweldige bijdrage en invulling van citymarketing kunnen leiden. De jury meent dat 'hiermee een innovatieve bijdrage is geleverd aan het vakgebied, dat navolging elders verdient'.
Voor de Innovatie Award waren drie organisaties genomineerd:, naast Burgerinitiatief Floriade Almere waren dat het Merkboek van de stad Dordrecht en Counter Creatives, een beeldkwaliteitsproject met inzet van nieuwe media in de gemeente Zaanstad.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagDe jury bestond uit Erik Braun (Erasmus Universiteit Rotterdam), Marcel Schonenberg (Beurs van Berlage), Robert Govers (adviseur place branding), Gaston Crolla (voorzitter Stichting Netwerk Citymarketing) en juryvoorzitter Ton Rombouts (burgemeester ’s-Hertogenbosch).
Glamourmanifest uit Amsterdam, een samenwerkingsplatform in Amsterdam Amstel en Zuidoost, won daarnaast de Stimulerings Award. De andere genomineerden waren het digitale marketingproject ‘Almere Next Level’ en de virtuele VVV van het Veluws Bureau voor Toerisme.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid