Overslaan en naar de inhoud gaan

Jasper de Boom naar de Reputatiegroep

Jasper de Boom (1971), directeur Communicatie en lid van het management team van Bouwfonds Property Development, start per 1 maart bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij gebiedsontwikkelaar Bouwfonds, dochter van Rabobank Groep en de grootste woningontwikkelaar van Nederland, is hij verantwoordelijk voor de nationale en internationale communicatieactiviteiten.

related partner content for mobile comes here

Bij de Reputatiegroep brengt Jasper zijn praktijkervaring in als directeur Communicatie, zowel op het gebied van reputatie, issuemanagement en merkpositionering als op het gebied van interne communicatie bij verandering. Hij was bij Bouwfonds betrokken bij diverse overnames (onder meer ABN Amro in 2000 en Rabobank in 2007), fusies en grootschalige reorganisaties. Ook heeft hij een ruime staat van dienst inzake communicatie bij gebiedsontwikkeling en stedelijke opgaven.

Jasper de Boom is voorts als docent gebiedscommunicatie verbonden aan opleidingsinstituut CIRON. Hij publiceerde diverse artikelen en interviews in vakbladen als Building Business, Vastgoedmarkt en NAW.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in