Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma Media neemt meerderheidsbelang in Fashionchick

Sanoma Media Netherlands breidt het belang in Fashionchick uit naar 55%. Het mediabedrijf had al 25% van de aandelen in het bezit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De omzetgroei van Fashionchick was het afgelopen jaar 32%, waarvan een substantieel deel komt uit haar internationale activiteiten in Frankrijk, Duitsland, de Verenigde Staten en Groot Brittannië. Een belangrijke doelstelling voor 2013 is om de marktposities van Fashionchick in deze landen verder te versterken en te kijken naar verdere internationale expansie. Voor 2013 verwacht Fashionchick minimaal eenzelfde groei als in 2012.

related partner content for mobile comes here

Naast de internationale uitbreiding innoveert Fashionchick op verschillende vlakken. Enkele voorbeelden hiervan zijn de iPhone en iPad apps, de eigen Fashionchick pumps collectie en een sterk verbeterde usability. Samen met Sanoma Media heeft het Fashionchickteam het woonplatform Myhomeshopping ontwikkeld en de Russische variant van Fashionchick genaamd Shopicon.ru.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in