Overslaan en naar de inhoud gaan

LBi samengevoegd met Digitas

LBi wordt samengevoegd met Publicis-dochter Digitas. De twee gaan verder onder de naam DigitasLBi.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naamsverandering van LBi (Lost Boys International) volgt op de overname van het internetbedrijf door het Franse Publicis Groupe. Publicis noemt zichzelf het 'meest complete digitale agentschap' ter wereld. Digitas bestaat sinds 1980 onder die naam, in 2007 nam Publicis het bedrijf over voor 1,3 miljard dollar. Klanten van Digitas zijn onder meer American Express, Coca-Cola, Delta, eBay, L’Oréal, Johnson & Johnson, Mondelez P&G, Nissan, Sprint en Starbucks.

related partner content for mobile comes here

Luke Taylor is benoemd tot ceo van DigitasLBi. Voorafgaand aan de overname had LBi twee nieuwe functies geïntroduceerd. Paolo Yuvienco is aangesteld als global chief technology officer (CTO) en Anthony Lye (voormalig senior vice president bij Oracle) is benoemd tot president van de nieuwe digital platforms en channel-divisie.

Publicis Group behoudt zijn huidige digitale merken Razorfish and Rosetta en die blijven dus zelfstandig. LBi blijft verder zijn Audience Engagement Platform voeren en Digitas houdt vast aan het CRM365 Intelligence Platform.

Bron: Emerce

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in