
Op de website van De Slogan Centrale kunnen ondernemers die op zoek zijn naar een nieuwe slogan hun wensen kenbaar maken. In zes overzichtelijke stappen geeft een ondernemer aan wat het doel is van de nieuwe slogan en aan welke voorwaarden de zin moet voldoen. Onder het motto ‘Jij je zin!’ gaan de sloganmakers aan de slag om binnen 24 uur drie sloganvoorstellen te doen waar de klant er één uit kan kiezen. De kosten zijn 250 euro voor drie slogans.
Creatief directeur Rogier Cornelisse van CCCP: 'Heel Nederland heeft grote moeite om het hoofd boven water te houden. Vooral bedrijven in het middensegment hebben het zwaar. Dan heb je als ondernemer wel wat anders aan je hoofd dan zelf een geniale, nieuwe slogan bedenken. En een duur communicatiebureau inschakelen is natuurlijk ook geen optie, want veel te kostbaar.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe Slogan Centrale wordt woensdag gelanceerd in Studio CCCP. De officiële openingshandeling wordt verricht door reclamegoeroe en slogankoning Frank Pels, bedenker van onder meer ‘Dat zeg ik, Gamma’, ‘Jazeker, de Hypotheker’ en ‘Een beetje vreemd maar wel lekker’.
Helemaal origineel is het idee niet: Martijn Horvath begon het bedrijf De Slogan Compagnie en in 2000 werd het bedrijf Slogan.nl gelanceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee