Marjolijn Blok nieuwe marketingdirector VNU Media
Marjolijn Blok wordt per 1 februari de nieuwe marketingdirecteur van VNU Media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Blok (36), vorig jaar genomineerd voor Marketeer of the Year 2009, komt van Thomas Cook Nederland, waar ze head of marketing was.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Haar laatste project bij Thomas Cook was de vernieuwing van het reismerk Thomas Cook (Thomas Cook. Altijd voor je op zoek.). Voor alledrie de merken (Neckermann, VrijUit, Thomas Cook) is een enorme groei van de online verkopen gerealiseerd, aldus Blok.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBlok heeft bij VNU de opdracht gekregen om het portfolio in de recruitment en de IT markt een boost te geven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid