Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch herlanceert alcoholarme Stender

Stender, de merknaam van het alcoholarme bier van Grolsch uit het begin van de jaren negentig, komt terug.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

gaat vanaf medio maart Grolsch Stender 0,5% in de markt zetten. De gist die de brouwers van Grolsch gebruiken, stopt op natuurlijke wijze de productie van alcohol tijdens de gisting. Verder heeft Stender een lage calorische waarde: 19 kcal/100ml. Ter vergelijk: pils bevat 41 kcal/100ml en frisdrank 37 kcal/100ml.

related partner content for mobile comes here

Grolsch zegt op actieve manier het verantwoord alcoholgebruik te willen stimuleren en hoopt met de introductie van Grolsch Stender 0,5% in de sterk groeiende markten van alcoholvrije en alcoholarme bieren een alternatief voor pils neer te zetten. De naam Stender heeft Grolsch teruggehaald, omdat uit recent consumentenonderzoek blijkt dat de naam nog steeds veel positieve associaties oproept.

Grolsch Stender 0,5% is vanaf 21 maart verkrijgbaar in verschillende supermarkten, slijterijen en horecagelegenheden. Met de introductie van Stender verdwijnt Grolsch Premium Malt uit de schappen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in