Tripolis Solutions komt met dynamische emails
Daarmee wordt in de e-mail het moment van openen (of lezen) bepalend, in plaats van het moment van verzending.
Tripolis won eind 2010 met de previewversie van Pixylon de What’s Hot innovatieprijs gewonnen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaIn een recent interview met Marketing Online vertelt directeur Joost Nienhuis over de mogelijkheden zijn van deze software:
Pixylon is gebaseerd op 'Smartpix' technologie, waarvan onder andere ook AcceptEmail gebruik maakt.
Een paar voorbeelden van toepassingen:
- Een aftel-mechanisme dat bij iedere opening van de mail laat zien hoeveel kaarten er bijvoorbeeld nog zijn voor een (en natuurlijk de mogelijkheid om de aanbieding real-time te veranderen)
- Track en trace van een postorderbestelling die real-time weergeeft wat de status van de bestelling is, waar de bestelling zich bevindt, en wanneer de bestelling aankomt. Daar wordt nu steeds een nieuwe mail voor gestuurd.
- Geautomatiseerd doen van testen, A/B- en Multivariatie testen
- ‘Flash sales’ veilingen waar bedrijven online producten aanbieden tegen hoge kortingen wanneer een minimum aantal klanten het product koopt, of zolang de voorraad strekt.
Pixylon is verkrijgbaar aan het einde van het eerste kwartaal van 2011. Maar een klein groepje Tripolis-klanten mag al vanf deze week gebruik maken van de beta-versie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid