Overslaan en naar de inhoud gaan

Tripolis Solutions komt met dynamische emails

Tripolis Solutions komt met dynamische emailmarketingsoftware op de markt, Pixylon genaamd. Email wordt door Pixylon aangepast aan de tijd,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee wordt in de e-mail het moment van openen (of lezen) bepalend, in plaats van het moment van verzending.

related partner content for mobile comes here

Tripolis won eind 2010 met de previewversie van Pixylon de What’s Hot innovatieprijs gewonnen.

In een recent vertelt directeur Joost Nienhuis over de mogelijkheden zijn van deze software:

Pixylon is gebaseerd op 'Smartpix' technologie, waarvan onder andere ook AcceptEmail gebruik maakt.

Een paar voorbeelden van toepassingen:

- Een aftel-mechanisme dat bij iedere opening van de mail laat zien hoeveel kaarten er bijvoorbeeld nog zijn voor een (en natuurlijk de mogelijkheid om de aanbieding real-time te veranderen)
- Track en trace van een postorderbestelling die real-time weergeeft wat de status van de bestelling is, waar de bestelling zich bevindt, en wanneer de bestelling aankomt. Daar wordt nu steeds een nieuwe mail voor gestuurd.
- Geautomatiseerd doen van testen, A/B- en Multivariatie testen
- ‘Flash sales’ veilingen waar bedrijven online producten aanbieden tegen hoge kortingen wanneer een minimum aantal klanten het product koopt, of zolang de voorraad strekt.

Pixylon is verkrijgbaar aan het einde van het eerste kwartaal van 2011. Maar een klein groepje Tripolis-klanten mag al vanf deze week gebruik maken van de beta-versie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in