Overslaan en naar de inhoud gaan

Den Haag War Child City wint Citymarketing Innovatie Award 2011

Den Haag War Child City is de winnaar van de jaarlijkse Citymarketing Innovatie Award 2011. Juryvoorzitter Loek Hermans maakt dat donderdag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Den Haag War Child City was een grootschalig project opgezet om Hagenezen zoveel mogelijk geld op te laten ophalen voor War Child. Tal van evenementen stonden in het teken van War Child, waarbij geld werd ingezameld voor oorlogskinderen. De jury heeft War Child City aangewezen als winnaar van de Citymarketing Innovatie Award 2011, omdat Den Haag een goede vertaling maakt van haar citymarketingstrategie naar uitvoering. De Haagse kernpositionering 'Internationale stad van Vrede en Recht' is zo op een laagdrempelige en praktische manier overgebracht. Juryvoorzitter Hermans merkte hierbij op dat Den Haag slim gebruik maakt van co-branding met een ‘sterk, positief en relevant merk’. Met het winnen van de award laat het Haagse initiatief de woonmarketingcampagne 'Het kan weer' van de stad Amersfoort en het bezoekersmeetinstrument CCB Analyzer achter zich.

related partner content for mobile comes here

Uit bijna zestig inzendingen werden zes initiatieven geselecteerd voor de finale. Het aantal inzendingen was veel hoger dan vorig jaar, en ook de diversiteit was groter, zo meldt de . Opvallend was dat voor de editie 2011 meer strategische activiteiten en minder evenementen zijn ingezonden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in