Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN bezoekt 5 bureaus

Het pitchteam van KPN en 3MO gaat deze week bij vijf bureaus op bezoek, die zichzelf in 2 uur mogen presenteren. Met drie van hen wil KPN…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Publicis, N=5 (dat werkt voor Telfort en xs4all), FHV BBDO (dat werkt voor Hi), Selmore en Lemz krijgen deze week KPN’s op bezoek.

related partner content for mobile comes here

Dawn heeft bedankt voor de eer. David Snellenberg legt uit waarom: ‘Wij zijn op dit moment zo druk voor onze bestaande klanten dat we het onverstandig vinden om in een heel korte tijd een strategie neer te leggen voor KPN. Want dat was de vraag die we afgelopen donderdag kregen: of we de volgende donderdag een strategie neer wilden leggen. Dat past ook niet bij onze manier van werken.’

Deze week nog selecteert KPN de drie bureaus die door mogen naar de pitch.

Of TBWA\Neboko ook aan de pitch deelneemt, is nog niet bekend. Simon Neefjes: ‘De gesprekken die we daarover voeren met KPN zijn nog niet afgerond.’

Dit nieuws bereikte Adformatie via diverse betrouwbare bronnen. Betrokken partijen onthouden zich van commentaar.
De pitch wordt vanuit 3MO begeleid door Yvonne Prins (FOTO), die ruim tien jaar bij KPN heeft gewerkt in verschillende marketing- en communicatieposities. Als manager merk & marketingcommunicatie van Hi stond zij aan de basis van de Hi Society; zij was verantwoordelijk voor het merkverhaal, de communicatie- en mediastrategie van het Hi merk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in