Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Spits is een vrolijke krant

De krant Spits is vandaag gestart met een nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne ‘Laat de dag maar komen’ moet duidelijk worden dat de gratis krant van TMG zich ‘richt op een energieke en optimistische wijze naast nieuws op sport en entertainment’.

related partner content for mobile comes here

De campagne met de song van Lucky Fonz III 'Laat de dag maar komen' moet vrolijkheid uitstralen. Dat past bij de krant meent Rik Heijmen, strategy director van reclamebureau KOKORO Amsterdam, dat de campagne bedacht: 'Uniek aan Spits is dat de krant juist de positieve dingen uit de wereld om ons heen laat zien. En als je de dag positief start – met Spits - dan heb je daar de rest van de dag profijt van.’

Onderdeel van de campagne is een animatiefilm met een 'pech- en geluksvogel' in de hoofdrol.

De campagne is vanaf 2 september te zien op: tv, dagbladadvertenties, Freecards en online media en te horen op radio.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in