Overslaan en naar de inhoud gaan

Golden Box voor senioren

Er zijn eerder dozen voor senioren geweest en die waren om uiteenlopende redenen niet succesvol. Toch komt er nu weer een seniorendoos op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens initiatiefnemer Gerard Gielen van McNess is deze box ‘het ideale medium voor rechtstreeks en intensief contact met de kern van de enige doelgroep in volle groei: de actieve senioren van 50 tot 65 jaar’.

related partner content for mobile comes here

In België is de gratis Golden Box al langer op de markt en vindt daar aftrek, volgens Gielen. De doos bevat uiteraard productmonsters, brochures en aanbiedingen. 75.000 actieve senioren in Nederland en 75.000 in België uit de doelgroep moeten de Golden Box persoonlijk ontvangen ‘op een geschikt moment om interesse te wekken en reactie op te roepen’.

In de praktijk wordt de doos vooral aan reislustige senioren uitgereikt. Op de terugweg van hun reis krijgen ze hem, volgens Gielen. Hij is dus niet opvraagbaar. De doos bevat een vragenlijst en antwoordkaart. De respons wordt gestimuleerd met prijzen die uiteenlopen van een reis naar Ierland tot het gratis laten opmaken van een testament. Alle respondenten ontvangen vervolgens extra productinformatie per post, e-mail en eventueel telefoon.

McNess is sedert 1992 dienstverlener op het gebied van mediaservices, marketingservices en internetservices. In België nemen bedrijven als Axa Verzekeringen, Lotus, Amnesty International en Masterfoods deel aan de Golden Box. In Nederland onderhandelt Gielen nog met partners, waaronder Giant, Robeco, Bilderberg Hotels, NS en de Efteling. Gielen: ‘We zijn ook nog pas een maand actief in Nederland.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in