
De nieuwe campagne richt zich primair op de belangrijkste ongevalsoorzaken:
1. Onvoldoende afstand houden.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - Flevoland2. Omstanders (geraakt worden door vuurwerk van een ander).
3. Onvoldoende toezicht op jonge kinderen.
De campagne volgt de formule van vorig jaar (zand in de fles,
vuurwerk in de capuchon en weigeraars afsteken). De slogan 'Je bent een
Rund als je met Vuurwerk stunt' is door Consument en Veiligheid vorig jaar
verruilt voor de slogan ‘Laat je niet verrassen’.
Voor de nieuwe vuurwerkcampagne worden 3 televisiecommercials uitgezonden.
Deze zijn te zien vanaf 8 december tot 2 januari op alle zenders en rond programma’s waar jongeren veelvuldig naar kijken. Meer informatie over het veilig afsteken van vuurwerk is te vinden op veiligheid.nl.
De vuurwerkcampagne is dit
jaar opnieuw ontwikkeld door TBWA\Neboko Campaign.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid