Overslaan en naar de inhoud gaan

Geïntegreerd contact noodzakelijk in b-to-b

In de b-to-b-praktijk schrikt 70 procent van de prospects zo van het eerste contact met een merk dat ze helemaal niet meer terugkomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als het goed is liggen communicatie, marketing en sales heel dicht bij elkaar in de b-to-b-praktijk. Je zou zelfs kunnen spreken van geïntegreerd contact in plaats van geïntegreerde communicatie.

related partner content for mobile comes here

Wat werkt om ervoor te zorgen dat elk contact met de klant of de prospect de beoogde merkervaring waarmaakt? Formuleer uw merkwaarden. Vertaal ze naar elke vorm van contact, of het nu de website, een folder, een gesprek met een verkoper of een telefoontje naar de klantenservice is en werk er hard aan om dit intern tot leven te brengen. Segmenteer de klanten naar wat hen drijft om contact met u te willen hebben. Pas uw contactgedrag aan de klanten aan, u moet per klant of prospect weten welk kanaal de voorkeur heeft. Kijk ook naar uw eigen belang. Segmenteer uw contacten naar de verwachte opbrengst. En inderdaad, CRM is bij dit alles een handig hulpmiddel maar kan er niet voor zorgen dat uw prospects niet van u schrikken.

< SIZE=1>Bron: Admap<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in