
Dit gebeurde na een uitgebreide pitch onder enkele bureaus.
Het doel van de campagne is het versterken van het merkimago en het verhogen van de klantenloyaliteit.
Op basis van de briefing en de internationale positionering van de onderneming heeft Crossmarks een communicatieconcept ontwikkeld.
Dit najaar worden de commercials uitgezonden voor de herfst/wintercollectie. Aangevuld met instore middelen en folders, die qua look & feel in lijn zijn gebracht met het concept.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepMartijn Akkermans (sales & marketing Benelux) Richard Turk (algemeen directeur Benelux) en Rudolf Scheben (Vice President Marketing) van Charles Vögele kozen mede voor Crossmarks vanwege de in het bureau aanwezige fashion expertise en het goede begrip voor de doelgroep van Charles Vögele.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee