Overslaan en naar de inhoud gaan

Charles Vögele in zee met Crossmarks

Het Zwitserse modeconcern Charles Vögele heeft Crossmarks ingeschakeld om een imagocampagne voor Nederland en België te ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit gebeurde na een uitgebreide pitch onder enkele bureaus.
Het doel van de campagne is het versterken van het merkimago en het verhogen van de klantenloyaliteit.
Op basis van de briefing en de internationale positionering van de onderneming heeft Crossmarks een communicatieconcept ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

Dit najaar worden de commercials uitgezonden voor de herfst/wintercollectie. Aangevuld met instore middelen en folders, die qua look & feel in lijn zijn gebracht met het concept.

Martijn Akkermans (sales & marketing Benelux) Richard Turk (algemeen directeur Benelux) en Rudolf Scheben (Vice President Marketing) van Charles Vögele kozen mede voor Crossmarks vanwege de in het bureau aanwezige fashion expertise en het goede begrip voor de doelgroep van Charles Vögele.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in