Herman Toch wint PIM Marketing Literatuurprijs
De prijs werd gisteren in Utrecht uitgereikt.
Als criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs http://www.pimonline.nl geldt dat de auteur met zijn of haar boek nieuwe inzichten in de ontwikkeling en vernieuwing van marketing dient te geven.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaVolgens juryvoorzitter Hans Molenaar legt Herman Toch met zijn boek niet alleen een visie neer, maar reikt hij ook concrete nieuwe paradigma’s aan waar marketeers mee aan de slag kunnen. Volgens Molenaar biedt het boek hiermee nieuwe denkkaders voor marketeers en CEO’s. Het boek zet marketeers daarnaast aan om een wezenlijke bijdrage te leveren aan duurzame groei. Het boek gaat verder dan vele ‘groene’ marketingboeken.
De jury is ervan overtuigd dat het boek niet alleen leidt tot betere marketeers ,maar ook tot een betere wereld.
Overige genomineerden voor de Literatuurpijs waren:
.
- De koopknop (Het geheim van het consumentenbrein), Martin de Munnik
- Hebbes! (Een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen), Adriaan Oomen
- Cross Channel Excellence, Mike Hoogveld
- Van passie tot promotie, Erik Stevens
- Verdiende aandacht, Klaas Weima
- Marketing Strategie van Brein tot besluit, Rolf Bruins
- Miss Marketing, Mabel Nummerdor, Mijke de Vette
- Blauwe Bananen (Hoe als dienstverlener USP's en unieke kernvaardigheden te creëren), Wouter de Vries jr., Thiemo van Rossum
- Ik ben een aanrader (Wie zegt wat hij denkt is goud waard voor een merk), Jan van den Bergh
- De Conversation Company (Gebruik de feedback van klanten nu ook écht), Steven Van Belleghem
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid