Overslaan en naar de inhoud gaan

Herman Toch wint PIM Marketing Literatuurprijs

De PIM Marketing Literatuurprijs 2012 is gewonnen door Herman Toch, met het boek Transformeren om te overleven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd gisteren in Utrecht uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

Als criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs http://www.pimonline.nl geldt dat de auteur met zijn of haar boek nieuwe inzichten in de ontwikkeling en vernieuwing van marketing dient te geven.

Volgens juryvoorzitter Hans Molenaar legt Herman Toch met zijn boek niet alleen een visie neer, maar reikt hij ook concrete nieuwe paradigma’s aan waar marketeers mee aan de slag kunnen. Volgens Molenaar biedt het boek hiermee nieuwe denkkaders voor marketeers en CEO’s. Het boek zet marketeers daarnaast aan om een wezenlijke bijdrage te leveren aan duurzame groei. Het boek gaat verder dan vele ‘groene’ marketingboeken.

De jury is ervan overtuigd dat het boek niet alleen leidt tot betere marketeers ,maar ook tot een betere wereld.

Overige genomineerden voor de Literatuurpijs waren:
.
- De koopknop (Het geheim van het consumentenbrein), Martin de Munnik
- Hebbes! (Een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen), Adriaan Oomen
- Cross Channel Excellence, Mike Hoogveld
- Van passie tot promotie, Erik Stevens
- Verdiende aandacht, Klaas Weima
- Marketing Strategie van Brein tot besluit, Rolf Bruins
- Miss Marketing, Mabel Nummerdor, Mijke de Vette
- Blauwe Bananen (Hoe als dienstverlener USP's en unieke kernvaardigheden te creëren), Wouter de Vries jr., Thiemo van Rossum
- Ik ben een aanrader (Wie zegt wat hij denkt is goud waard voor een merk), Jan van den Bergh
- De Conversation Company (Gebruik de feedback van klanten nu ook écht), Steven Van Belleghem

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in