Overslaan en naar de inhoud gaan

Waargebeurde verhalen in Vodafone-campagne

Achtung en They hebben voor Vodafone een campagne ontwikkeld voor Vodafone, gebaseerd op waargebeurde verhalen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jaarlijks doen 55.000 mensen bij Vodafone melding van een kapotte of verloren telefoon. Terugvinden, blokkeren, het verzekeren van je smartphone of het behouden van gegevens, Vodafone heeft er producten voor die met deze campagne onder de aandacht worden gebracht. In samenwerking met ACHTUNG! bedacht THEY een geïntegreerde campagne gebaseerd op de waargebeurde verhalen van Vodafone-klanten.

related partner content for mobile comes here

Via social media is Vodafone op zoek gegaan naar deze verhalen, die vervolgens zijn gebruikt in de uitingen. Zo zien we bijvoorbeeld in de TV-commercial het waargebeurde verhaal van klant Eibert Draisma. Gedramatiseerd in beeld gebracht door regisseur Arne Toonen (productiemaatschappij Hazazah).

Online ging de campagne van start op . 100 smartphones werden opzettelijk verloren in Nederland. En gevolgd. Want wat gebeurt er allemaal met een smartphone als deze kwijtraakt? Dit is te zien in een reconstructie.

Hier de eerste commercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in