Overslaan en naar de inhoud gaan

Alfred: nieuwe campagne Fisherman’s Friend

Voor de invulling van de nieuwe Fisherman’s Friend campagne heeft Alfred een wending aan de klassieke traan gegeven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo wordt Fisherman’s Friend tegenwoordig niet meer als excuus gebruikt, maar als hulpmiddel voor het tonen van emoties. Het resultaat is een echte tranentrekker met een verrassende twist. Want Fisherman’s Friend blijft natuurlijk wel sterk spul.
De campagne gaat vandaag van start.

related partner content for mobile comes here

Credits
Klan: Fisherman’s Friend
Eindverantwoordelijke klant : Ilse Ebbens, Mirjam Hectors & Jurgen van Krevel
Bureau: Alfred
Strategie: Marcel van Wing,
Account: Corine Tuinstra & Mette Ouborg
Creatie: Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs, Aad Kuijper & Patrick de Zeeuw
RTV Producer: Lucia Dondorp
Productiemaatschappij: Caviar
Regisseur: Rogier Hesp
Producer: Liesbeth Timmer, Karen Bruinsma
Lighting cameraman/ D.O.P.: Steve Walker
Editor: Godelinde Pollmann
Online: Condor
Muziek: GerardetJerome

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in