TV Toppers weer kijktopper
De publieke omroepen behaalden in week 28 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 36.3 procent. De HMG-zenders…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 36.9 procent, de HMG-zenders 23.4 en de SBS-zenders 21.5 procent. In week 28 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 173.1 minuten. Het achtuurjournaal van woensdag 7 juli was het best bekeken programma, met een kleine twee miljoen kijkers, gevolgd door TV Toppers met 1,7 miljoen kijkers en een kijktijdaandeel van ruim 31 procent, nadat het vorige week ook al een gemiddeld aantal kijkers van 2,1 miljoen en een kijktijdaandeel van 36 procent had.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid