Overslaan en naar de inhoud gaan

TV Toppers weer kijktopper

De publieke omroepen behaalden in week 28 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 36.3 procent. De HMG-zenders…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 36.9 procent, de HMG-zenders 23.4 en de SBS-zenders 21.5 procent. In week 28 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 173.1 minuten. Het achtuurjournaal van woensdag 7 juli was het best bekeken programma, met een kleine twee miljoen kijkers, gevolgd door TV Toppers met 1,7 miljoen kijkers en een kijktijdaandeel van ruim 31 procent, nadat het vorige week ook al een gemiddeld aantal kijkers van 2,1 miljoen en een kijktijdaandeel van 36 procent had.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in