Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s maakt van de happy meal-doos een heuse VR-bril

De naam? Happy Goggles.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

McDonald’s Zweden doet een virtual reality-promotie: Happy Meal-dozen die kunnen worden veranderd in VR-brillen.

related partner content for mobile comes here

Deze Happy Goggles worden in een oplage van 3.500 gemaakt.

De promotie-actie is gelinkt aan der de Zweedse voorjaarsvakantie volgende week waarin veel Zweden gaan skiën.

McDonald’s ontwikkelde een virtual reality-skigame genaamd Slope Stars die met de happy meal-bril gespeeld kan worden. Maar elke VR-bril is geschikt voor de game, en de game is ook wel zonder bril te spelen.

De video laat zien hoe de box kan in de bril kan worden veranderd:

McDonald’s Zweden is van mening dat VR een leuke manier is ‘om gezinsleden in digitale tijden met elkaar in contact te brengen’.

Zo kunnen ouders meer leren over de kennis en ervaring van hun kinderen van/in de digitale wereld, aldus de fastfoodketen.

De virtual reality-promotie is een experiment, als de bril een succes is wordt de actie wellicht in andere landen uitgerold, zo schrijft

DDB Stockholm is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, design en verpakking.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in