Overslaan en naar de inhoud gaan

Buutvrij pakt uit met schattige theecampagne

Met een vernieuwde site en uitgebreide pre-roll campagne hoopt Clipper Tea meer naamsbekendheid op te bouwen in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het theemerk werd dertig jaar geleden opgericht door twee broers in het Britse Dorset en ontwikkelde zich tot het eerste Fairtrade theemerk van Groot Brittannië. In 2012 werd het merk onderdeel van , marktleider op het gebied van biologisch eten en drinken, en een jaar later stak het merk voor het eerst het Kanaal over richting de Nederlandse markt.

related partner content for mobile comes here

Every Reason To Love Clipper Tea

‘Het wordt wel de Tony’s Chocolonely onder de theemerken genoemd’, vertelt , creative partner . ‘Maar niemand in Nederland weet dat nog. Er is zo veel te vertellen over Clipper, dat dit nooit allemaal in één uiting ging passen. Daarom hebben we een brede branded content campagne ontwikkeld.’

De en de pre-rolls zijn sinds 18 februari te bekijken:

Started in &;84 by Two Tea Enthusiasts

Most Delicious Tea Ingredients

Only 100% Natural Ingredients

Credits
Concept: Buutvrij for life
Copy & art direction: Buutvrij for life
Audio: Audentity
Animatie: Studio WhooHoo
Verantwoordelijk bij klant: Suzanne Nijenhuis, Pim van Buuren, Brieke Hillen
Verantwoordelijk bij bureau: Bing Gall, Valerie van den Huijsen
Website: Kaliber Interactive

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in