Overslaan en naar de inhoud gaan

Bart Heijboer creatief directeur bij Being There

Hij gaat een team vormen met creatief directeur Pieter Scheltema.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bart Heijboer (46) verlaat daarmee TBWA\ en begint per 1 maart bij het bureau waar hij al eerder werkte.

related partner content for mobile comes here

Heijboer en Pieter Scheltema vormden een team vanaf 1999 en werkten bij bureaus als DDB, TBWA, Y&R en Being There. Ze maakten prijswinnende campagnes voor onder meer CZ Zorgverzekeringen en Unox. In 2011 verliet Heijboer Being There om te gaan freelancen. De afgelopen twee jaar werkte hij bij TBWA\, onder meer voor Albert Heijn, Campina, PostNL en McDonald&;s.

Heijboer over zijn terugkeer: &;Being There heeft zich de afgelopen jaren in de volle breedte ontwikkeld. Ik voel me thuis bij de activerende manier waarop de campagnes gemaakt worden en heb enorm veel zin om weer in de Vondelkerk aan de slag te gaan.&;

Scheltema over de hereniging: &;Het is niet allleen vertrouwd om weer met Bart te gaan werken, het geeft ook vertrouwen in alles wat er op nog til staat bij Being There.&;

Being There maakte deze maand dat het een pitch rond zeven merken van Kraft Heinz had gewonnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in