Overslaan en naar de inhoud gaan

JWT Amsterdam wint pitch Nederlandse Spa account

JWT Amsterdam is door het pitchteam van Spadel Nederland unaniem als winnaar aangewezen van de pitch om het merk Spa in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brand & Business Architects leidde de pitch van Spadel Nederland, waaraan naast JWT Amsterdam ook SSSS&Orchestra en Kingsday meededen.

related partner content for mobile comes here

Tegelijk werd de afgelopen maanden in België gepitcht op het Belgische account. Deze competitie werd begeleid door het Belgische PitchPoint en daar werd gekozen voor het bureau Darwin.

JWT en Darwin zullen samen werken aan de merkcommunicatie voor het merk Spa.

Sophie Bryskere, Spadel:  ‘Na een spannende procedure kijken wij uit naar de samenwerking met beide bureaus. Er ligt een mooie uitdaging voor alle partijen.’

Edwin van Dijk: ‘Naast de kwaliteit van strategie en concept hebben we gekeken naar de markt overstijgende teamsamenstelling  met de bureaus. Met Darwin en JWT als tandem hebben we de juiste spirit en fit te pakken.’

In juni startte Spa de actie samen met Instagramfotograaf Eelco Roos. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in