Overslaan en naar de inhoud gaan

McKinsey koopt Agiliti

Strategie-adviesbureau breidt dienstverlening uit naar digital marketing operations.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Agiliti, een Amerikaans boutique managementadviesbureau, adviseert sinds 2011 op het gebied van digital marketingoperatons, zoals digitale marketinginnovatie, organisatie-optimalisatie, ontwikkeling van digital capabilities en talentontwikkeling en –training.

related partner content for mobile comes here

McKinsey biedt door deze aankoop zijn diensten dus uit met dienstverlening op het gebied van digitale marketing operations, als onderdeel van McKinsey’s Marketing & Sales praktijk. Daarnaast wordt de expertise gebundeld met McKinsey’s bestaande digitale proposities (‘McKinsey Digital’).

Het strategie-adviesbureau werkte al langer samen met Agility, onder meer op het gebied van business development, project delivery en thought leadership.

Digital als speerpunt
Meerdere grote strategie-adviesbureaus breidden dit jaar hun digitale praktijken uit, door nieuwe mensen aan te nemen maar ook door te acquireren. The Boston Consulting Group bijvoorbeeld kocht Strategic & Creative (S&C), een Australisch digitaal ontwerpbedrijf.

In eigen land startte VODW met de afdeling VODW Digital.

En begin van dit jaar, voor de integratie van Booz met PwC Advisory, breidde BCG zijn digitale afdeling uit met een team van voormalige Booz Digital consultants.

(via Consultancy.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in