Overslaan en naar de inhoud gaan

Chanel cooler dan Google, aldus Coolbrands

En Instagram is cooler dan Twitter, aldus Britse consumenten en een panel vol coole Britten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Instagram komt dit jaar voor het eerst binnen in de top20, op plek 14. Twitter viel na 3 jaar buiten de top20.

related partner content for mobile comes here

Apple staat echter nog fier op plek 1, voor de derde keer alweer. In totaal 13 merken hielden dit jaar een plekje in de top 20, en dat betekent volgens Coolbrands dat een solide reputatie belangrijker is dan kortetermijnsucces.

Ook nieuw binnengekomen, naast Instagram: Liberty, Selfridges, Bose en Netflix.

De Coolbrandslijst wordt samengesteld door 2000 consumenten en een , gevuld met artiesten, medialui en modelieden.

De top 20:

1. Apple
2. Aston Martin
3. Nike
4. Chanel
5. Glastonbury
6. Google
7. YouTube
8. Dom Perignon
9. Rolex
10. Netflix
11. Bang & Olufsen
12. Ray-Ban
13. Alexander McQueen
14. Instagram
15. Bose
16. Liberty
17. Selfridges
18. Sony
19. Virgin Atlantic
20. Stella McCartney

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in