Overslaan en naar de inhoud gaan

Friese onenigheid over campagne culturele hoofdstad Leeuwarden

Tempo campagne ‘te laag’, Leeuwarden te dominant.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jaren vooruit denken

Volgens directeur Albert Hendriks van Toeristisch bureau Friesland Holland is het ‘zomaar 2018’. De officiële promotionele uitingen zijn tot nu toe niet bijzonder wervend richting buitenlanders, stelt hij in de LC. Hij wil nu al buitenlandse scholen en busondernemingen werven. ‘Organisatoren van reizen denken jaren vooruit.’

Dag Leeuwarden

Een ander grieven is dat de nadruk te veel op Leeuwarden ligt en te weinig op de rest van de provincie. Volgens Albert Hendriks is maar één dag Leeuwarden meer dan genoeg in een meerdaagse bus-, fiets- of vaartocht door Friesland. Met een eigen campagne - inclusief promotiewagens, een meertalige reisgids en een website - wil Friesland Holland Leeuwarden 2018 nu al aan de man brengen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in