Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA maakt 'Albert Heijn Boerderijtje'

Vanaf 15 september start Albert Heijns spaaractie rond het boerenleven. Piekema op de boerderij: de commercial is vanaf vandaag te zien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Heijn start vanaf 15 september een spaarcampagne rond het boerenleven. Kinderen kunnen dan sparen voor 24 verschillende kartonnen boerderijmini’s.

related partner content for mobile comes here

Bij elke 15 euro aan boodschappen ontvangt de klant een mini-setje, dat kinderen zelf in elkaar kunnen knutselen. Op de kaartjes is ook achtergrondinformatie opgenomen over aspecten van het boerenbedrijf. Volgens Albert Heijn leren kinderen zo spelenderwijs over het boerenleven.

TBWA\NEBOKO tekende onder meer voor de televisiecommercial: wanneer kinderen met de boerderijfiguren gaan spelen, beur&;n d&;r rare ding&;n...

TBWA\NEBOKO droeg ook zorg voor de conceptuele uitwerking en visuele stijl van de complete campagne "Leef het boer&;nleven". Daar vallen onder meer onder, het winkelmateriaal, zoals plafondhangers.

Maar ook de banners, de spaarkaart, de bewaarboerderij, de speelplaat, de kassabanddivider, de tourniquet en de vloerstickers.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in