TBWA maakt 'Albert Heijn Boerderijtje'


Albert Heijn start vanaf 15 september een spaarcampagne rond het boerenleven. Kinderen kunnen dan sparen voor 24 verschillende kartonnen boerderijmini’s.
Bij elke 15 euro aan boodschappen ontvangt de klant een mini-setje, dat kinderen zelf in elkaar kunnen knutselen. Op de kaartjes is ook achtergrondinformatie opgenomen over aspecten van het boerenbedrijf. Volgens Albert Heijn leren kinderen zo spelenderwijs over het boerenleven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTBWA\NEBOKO tekende onder meer voor de televisiecommercial: wanneer kinderen met de boerderijfiguren gaan spelen, beur'n d'r rare ding'n...
Albert Heijn Boerderijtje
TBWA\NEBOKO droeg ook zorg voor de conceptuele uitwerking en visuele stijl van de complete campagne "Leef het boer'nleven". Daar vallen onder meer onder, het winkelmateriaal, zoals plafondhangers.
CO-Winkelsetting-AGF.jpg
Maar ook de banners, de spaarkaart, de bewaarboerderij, de speelplaat, de kassabanddivider, de tourniquet en de vloerstickers.
CO-Winkelsetting-Ingang-binnen_V2.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid