
Vanaf 15 september, als de twee speciaalbieren te koop zijn, kunnen bierliefhebbers tot en met december met een actiecode op de verpakkingen online hun mening geven over de naam, het glas dat erbij past en natuurlijk wat zij van het bier vinden.
Grolsch leidt ‘alle bierliefhebbers op tot bierkenners’ via een online videotutorial. Drie verschillende experts geven hun advies: (oud-MolBlogger) Alef de Jong als naamexpert, Fiona de Lange als smaakexpert en Henri Reuchlin als bier(glas)expert.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEFGrolsch Bierkenners
Op basis van een jurybeoordeling van de inzendingen worden de speciaalbieren in het voorjaar van 2015 opnieuw geïntroduceerd met een nieuwe naam en bijpassend glas.
Consumenten maken daarnaast kans om hun foto en naam terug te zien op de nieuwe verpakking.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee