Don't drown!
Een fabrikant van reddingsvesten brengt product onder de aandacht met bijzondere film/app.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoe breng je een reddingsvest onder de aandacht? Natuurlijk kun je gruwelijke foto’s laten zien die de angst voor de verdrinkingsdood verhogen. Een veel effectievere manier om mensen te overtuigen van je product, is echter door ze daadwerkelijk te laten ervaren hoe het voelt als je dreigt te verdrinken.
Dit prachtige concept is bedacht door CLM BBDO Boulogne-Billancourt. Om te overleven, moet je blijven zwemmen. Dat doe je door over de film/app te wrijven.
Een prachtig voorbeeld van een product demonstratie op een effectieve, intigrerende en – ook dat nog - emotionele manier.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
GUY COTTEN - A TRIP OUT TO SEA
Dit is een bijdrage van Bas Moreu van Staats Interactive.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid