Overslaan en naar de inhoud gaan

Don't drown!

Een fabrikant van reddingsvesten brengt product onder de aandacht met bijzondere film/app.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe breng je een reddingsvest onder de aandacht? Natuurlijk kun je gruwelijke foto’s laten zien die de angst voor de verdrinkingsdood verhogen. Een veel effectievere manier om mensen te overtuigen van je product, is echter door ze daadwerkelijk te laten ervaren hoe het voelt als je dreigt te verdrinken.
Dit prachtige concept is bedacht door CLM BBDO Boulogne-Billancourt. Om te overleven, moet je blijven zwemmen. Dat doe je door over de film/app te wrijven. 
Een prachtig voorbeeld van een product demonstratie op een effectieve, intigrerende en – ook dat nog - emotionele manier.

related partner content for mobile comes here

Dit is een bijdrage van Bas Moreu van .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in