Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategische deal Publicis Groupe en Adobe

Publicis Groupe en Adobe kondigen een strategische samenwerking aan rond het Always-On marketingplatform.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Publicis Groupe Always-On Platform verbindt alle componenten van de marketinginspanningen van klanten in de Adobe marketing cloud. Alle bureaus die onder de Franse communicatieholding vallen, hebben met deze technologie ook de beschikking over marketing intelligence, kunnen zij doelgroepsegmenten identificeren en opbouwen, campagnes leveren en marketing performance volgen en meten.

Het platform wordt via digitale unit VivaKi aangestuurd. Bureaus die nu gebruikmaken van het systeem zijn BBH, DigitasLBi, Leo Burnett, MSLGROUP, Publicis Worldwide, Razorfish, Rosetta, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVest Group, VivaKi en ZenithOptimedia.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking moet groei van beide concerns bewerkstelligen. Ook wil Publicis Groupe versneld het doel bereiken om per 2018 zo&;n 75 procent van zijn inkomen uit digitaal en nieuwe markten te halen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in