
Het Publicis Groupe Always-On Platform verbindt alle componenten van de marketinginspanningen van klanten in de Adobe marketing cloud. Alle bureaus die onder de Franse communicatieholding vallen, hebben met deze technologie ook de beschikking over marketing intelligence, kunnen zij doelgroepsegmenten identificeren en opbouwen, campagnes leveren en marketing performance volgen en meten.
Het platform wordt via digitale unit VivaKi aangestuurd. Bureaus die nu gebruikmaken van het systeem zijn BBH, DigitasLBi, Leo Burnett, MSLGROUP, Publicis Worldwide, Razorfish, Rosetta, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVest Group, VivaKi en ZenithOptimedia.
De samenwerking moet groei van beide concerns bewerkstelligen. Ook wil Publicis Groupe versneld het doel bereiken om per 2018 zo'n 75 procent van zijn inkomen uit digitaal en nieuwe markten te halen.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDW
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee