Overslaan en naar de inhoud gaan

De Persgroep in zee met Crowdynews voor 'social media curation'

De Persgroep gaat gebruikmaken van Crowdynews voor regionaal en hyperlokaal nieuws.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

verzamelt en filtert relevante sociale mediaberichten en publiceert deze real-time op de nieuwssites, waarmee door de gebruiker gegenereerde lokale en regionale content wordt gecreëerd, naast de traditionele nieuwsverhalen. Het - internationale - &;social media curation plaform&; verzamelt berichten, foto&;s en video&;s van onder meer Twitter, Facebook, Instagram en Vimeo om traditionele rapportages door sociale media te verbeteren en lezers te betrekken.

related partner content for mobile comes here

Jeroen Verkroost, chief digital officer van De Persgroep: &;Als nieuwsorganisatie is het aanbieden van relevante en actuele content van levensbelang. Meer dan 90% van de lezers van onze grootste krant gaf aan veel interesse te hebben in regionale en (hyper)lokale content. Klassieke regionale journalistiek is een van onze sterke punten, maar wij zoeken naar manieren voor het toevoegen van een real-time klantdimensie.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in