Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste commercial voor NS International van N=5

'Hoe heerlijk is het om met de trein in het buitenland te reizen en dat je overal naartoe kan?'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NS en N=5 kiezen in de eerste commercial die zij samen tot stand brengen voor NS International ;feelgood&;. Ook hier wordt gekozen voor het volgen van een treinreiziger tijdens zijn (in dit geval haar) reis. Het verlangen om een afstand te overbruggen staat centraal. Dat sluit volgens N=5 volledig aan bij het nieuwe NS merkconcept. &;We laten zien hoeveel mogelijkheden er zijn en hoe heerlijk het is om met de trein te reizen. 

related partner content for mobile comes here

De muziek onder de commercial is dit keer &;Take this waltz&; van Leonard Cohen. De reis gaat in de commercial dan ook naar Wenen, waar een oudere dame een emotioneel weerzien wacht met een oude vriend.

De commercial is vanaf 27 augustus op televisie te zien.

Credits
Opdrachtgever: Nederlandse Spoorwegen
Verantwoordelijk bij klant: José Hofman, Cindy Wever, Sofie Drijver, Vianne Haalboom
Bureau: N=5
Creatie: Romke Oortwijn, Bart Kooij
Design: Geurt van Donkelaar
Animatie: Renoud Netjes
Strategie: Marc Oosterhout, Joris Gruiters
Account: Judith Lavalette, Leonie van der Mark, Maarten Posthumus
Online Producer: Barbara Leusink
RTV: Linda Kiphardt
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Willem Gerritsen
DOP: Jonas Alarik
Editor: Martin Heijgelaar
Producer: Berthine van Dalen
Postproduction: Glassworks
Muziek: Massive Music /Leonard Cohen
Geluid: he Ambassadors
Media: Mediabrands

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in