Overslaan en naar de inhoud gaan

Uber trekt brein achter campagnes Obama aan

David Plouffe, de mastermind achter de twee campagnes van Obama, mag taxidienst door cruciale tijd helpen..
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

David Plouffe, de campagneleider van Barack Obama tijdens de Amerikaanse verkiezingen  in 2008 en 2012 mag hetzelfde kunstje doen voor Uber, de veelbesproken taxidienst. 

related partner content for mobile comes here

De nieuwe werkgever van Plouffe, taxi-app Uber, beschouwt hem als zijn eigen campagneleider’.  Uber-ceo Travis Kalanick noemt  Plouffe een ‘strategische denkpartner’.

Plouffe, die  tot 2013 in dienst bledef als adviseur van de Amerikaanse president, wordt verantwoordelijk voor het uitzetten van het strategische- en het communicatiebeleid. 

Uber kan de diensten van Plouffe goed kunnen gebruiken. De taxidienst stuit heftig verzet uit de traditionele taxwereld, onder meer in Amsterdam,

Bovendien voert Uber een heftige concurrentiestrijd met concurrerende diensten  in de VS zoals Lyft. Op CommunicatieOnline was welke &;dirty tricks&;daarbij worden gebruikt.

Uber is reeds actief in meer dan 170 steden verspreid over zesendertig landen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in