Overslaan en naar de inhoud gaan

Pastijn nieuwe coo DMA Institute

Jelle Pastijn is begonnen als nieuwe coo bij DMA Institute, het vroegere Hottraffic.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij is daarmee eindverantwoordelijk geworden voor alle operationele activiteiten van DMA Institute, specialist op het gebied van “Digital Media Auditing”. Het van origine Nederlandse Data Management Platform (DMP) is inmiddels actief in 35 landen.

related partner content for mobile comes here

Patijn was hiervoor managing director van Ad-Skills en direceur ad-operations bij Omnicom. Oprichter Marcel Vogels is content met de nieuwe coo: “Hoewel ons bedrijf van bescheiden omvang is, zijn we in toenemende mate een wereldwijd gewaardeerd specialist op het gebied van digitale media accountability. Dat betekent wel dat we behalve van DMA-techniek en het gelijknamige platform ook diepgaande kennis moet zijn van andere systemen zoals ad-management systemen, programmatic platforms, cms en overige systemen. Met Jelle aan boord zal verdere integratie tussen de DMA-techniek en andere systemen extra vaart krijgen”.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in