Overslaan en naar de inhoud gaan

Richard Neve weg bij Havas PR

Richard Neve is vertrokken als directeur van Havas PR, zijn plaats is ingevuld door Jan Jaap van den Hoek (foto).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Neve werd een jaar geleden bij Havas Worldwide om een unit voor PR & Brand Activation op te zetten. Zijn vertrek per 1 augustus houdt volgens de nieuw benoemde directeur a.i. Jan Jaap van den Hoek verband met de wens van Havas om het bureau minder een traditioneel pr-stempel te geven en meer het accent te leggen op merkactivitatie. &;Richard is natuurlijk een echte pr-man, terwijl het bureau meer de richting uit gaat van activatie van merken. Vanuit die visie heeft hij besloten om weg te gaan.&;

related partner content for mobile comes here

Om de aangescherpte focus tot uiting te brengen, zal Havas PR binnen afzienbare tijd de naam veranderen in Havas Activatie & PR. Daarnaast is het volgens Van den Hoek de bedoeling om het vier man tellende bureau steviger te integeren in de Havas organisatie. &;Mijn eerste taak is om de nieuwe structuur hiervoor op te zetten.&;

Neve zegt zich te gaan concentreren op &;creatie en productie van corporate events, evenementen waar bedrijven stakeholders, influencers en opinieleiders daadwerkelijk kunnen ontmoeten&;. Voor zijn komst naar Havas werkte hij jaren voor CitySavvy, specialist in financiële pr en corporate communicatie, waar hij partner en executive director was. Daarvoor was hij directeur van Trimedia Nederland, dat nu Grayling heet en onderdeel uitmaakt van Huntsworth.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in