Overslaan en naar de inhoud gaan

Eline Badoux van Winkelman Van Hessen naar Weber Shandwick

Wordt verantrwoordelijk voor accounts als Grolsch, Hybris en Ocean Spray.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatie- en pr-bureau Weber Shandwick Nederland heeft Eline Badoux als nieuwe accountmanager aangetrokken voor het team Consumer Marketing. De uitbreiding van het bureau draagt bij aan de ambitie van het bureau om, zoals het zelf formuleert  ‘engaging, always’ te zijn en te voldoen aan de behoeften van klanten in een sterk veranderend en vernieuwend communicatieveld.

related partner content for mobile comes here

Overstap

Eline Badoux heeft ruim 10 jaar pr- en marketingervaring aan zowel bureau- als klantzijde en was de afgelopen zeven jaar werkzaam bij marketingcommunicatie-adviesbureau Winkelman Van Hessen. Zij maakte daar deel uit van de afdeling Brand PR en was verantwoordelijk voor de acounts van diverse merken van Proctor & Gamble en Unilever, Rabobank, Delta Lloyd en Douwe Egberts waarvoor zij on- en offline programma’s ontwikkelde.

Bier en vruchtendrankjes

Bij Weber Shandwick Nederland zal zij verantwoordelijk zijn voor accounts als Grolsch, Hybris, Quintiq en Ocean Spray.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in