Overslaan en naar de inhoud gaan

Blue Sky Group kiest BVH Identity Driven Advertising

Pensioenuitvoerder Blue Sky Group schakelt BVH in voor marketingcommunicatie en employer branding.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jeroen Kaal, ceo van BVH, licht toe: &;Blue Sky Group wil de positieve ontwikkeling die het doormaakt verstevigen en meer ondernemingspensioenfondsen werven als klant. Aan ons is gevraagd ze daarbij te adviseren. Dat gaan we doen door het scherp krijgen van een onderscheidende merkpositionering, wij noemen dat het merkverhaal, en het op een juiste manier uitdragen daarvan. Ook de ontwikkeling van een bijpassend creatief concept en de doorvertaling naar (marketing)communicatie en employer branding zal door BVH worden gedaan.&;

related partner content for mobile comes here

Over de keuze voor BVH zegt Ruud Lahr, Manager Marketing & Acquisitie van Blue Sky Group: &;Wat ons vooral aansprak in BVH is hun overtuiging dat de identiteit van een bedrijf de meest authentieke en bestendige basis is voor de positionering van het merk. Daarbij lag er geen kant-en-klare briefing, het bureau moest zelf op zoek naar de essentie. In onze branche is het onderscheidend vermogen van de verschillende aanbieders beperkt. Dit terwijl er wel degelijk grote verschillen tussen de bedrijven zijn, vooral in termen van bedrijfscultuur. De uitdaging die wij BVH meegaven was om de vinger te leggen op wat Blue Sky Group anders maakt en dit te vertalen in visie, woord en beeld.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in