Overslaan en naar de inhoud gaan

Thijs Muller chief digital officer bij ZenithOptimedia

Mediabureau ZenithOptimedia heeft Thijs Muller aangesteld als nieuw lid van het management team in de rol van Chief Digital Officer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Linda Boks, ceo van ZenithOptimedia Nederland, zegt dat Muller een sleutelrol zal gaan spelen in de verdere professionalisering en integratie van digitaal binnen de propositie van het mediabureau.

related partner content for mobile comes here

Voorafgaand aan zijn nieuwe rol bij ZenithOptimedia was Muller verantwoordelijk voor internet agency Eyefi Interactive, met vestigingen in Amsterdam en Californië. Hij was managing partner bij Europa’s online marktleider in vakantiewoningen ‘’ en hij startte Leadforce USA, een CRM mobility bedrijf in exclusieve samenwerking met Salesforce.com. Recentelijk werkte Muller als management adviseur voor een aantal start-ups en merken met een sterke digitale uitdaging.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in