Overslaan en naar de inhoud gaan

Harvey Keitel terug als ‘Wolf’ in Britse Direct Line-commercial

Verzekeringsbedrijf Direct Line heeft een - naar verluidt - peperdure campagne aangekondigd waarin Harvey Keitel terugkeert in een van zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als ultieme trouble shooter ‘Wolf’ gaat Keitel toelichten hoe ver de serviceverlening reikt. In de film, gemaakt door Saatchi & Saatchi, zal Wolf dezelfde extreme situaties het hoofd bieden als hij deed in de Quentin Tarantino-film uit 1994.

related partner content for mobile comes here

De Britse verzekeraar hoopt daarmee te kunnen verduidelijken hoe veelomvattend de service is die het bedrijf biedt en wil ermee opvallen in een industrie die meer en meer op prijs communiceert, zo luidt de toelichting. De campagne valt samen met de uitrol van een omvangrijke verbetering van het servicepakket dat Direct Line introduceert.

Volgens brand director Kerry Chilvers moet de campagne duidelijk maken waar Direct Line met zijn service voor staat, juist op de momenten dat het er voor de klant toe doet: ‘In campagnes van verzekeraars wordt veel gesproken over prijs en prijsvergelijking, maar er is weinig aandacht voor de performance en de vraag of die in orde is. Wij willen dat mensen anders over verzekeringsproducten gaan denken. We willen dat consumenten verzekeringsproducten aanschaffen omdat ze dat willen, niet omdat ze dat moeten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in