Overslaan en naar de inhoud gaan

Wieden+Kennedy Amsterdam maakt campagne over de waarde van sport

In ‘We Are Who We Become’ staan vijf Zuid-Afrikaanse jongeren centraal die allen uitdagingen en problemen in hun leven met sport wisten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week is in het Filmhuis Den Haag de campagne ‘We Are Who We Become’ gelanceerd, een campagne die het belang en de waarde van sport in de ontwikkeling van jongeren over de hele wereld moet onderstrepen.

related partner content for mobile comes here

In ‘We Are Who We Become’ zien we vijf Zuid-Afrikaanse jongeren die allen problemen in hun leven met sport wisten te overwinnen. Deze verhalen zijn vastgelegd in een commercial, vijf videoportretten en een fotoboek. De website vormt de centrale spil van de campagne.




The Kennedys
De films zijn geproduceerd en geregisseerd door Nanno Jiskoot in samenwerking met The Kennedys, het talentprogramma van Wieden+Kennedy Amsterdam. Jiskoot en The Kennedys hebben samen het creatieve concept ontwikkeld voor de campagne waarna Jiskoot naar Kaapstad is afgereisd om daar de verhalen van Zuid-Afrikaanse jongeren vast te leggen.

‘We Are Who We Become’ is een campagne van het Sport for Development-programma van Right To Play Nederland, KNVB WorldCoaches en International Sports Alliance in samenwerking met het ministerie van Buitenlandse Zaken.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in