Overslaan en naar de inhoud gaan

Joint promotion Douwe Egberts en Hamelen

Douwe Egberts organiseert in samenwerking met V&V Entertaiment een joint promotion rondom de musical ‘Kunt u mij de weg naar Hamelen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Douwe Egberts gaat de komende maanden inhaken op het succes van de musical ‘Hamelen’, een productie van V&V Entertainment, het theaterproductiebedrijf van Albert Verlinde en Roel Vente.
In een gefaseerd tijdpad tussen week 29 en 35 doen winkels van diverse landelijke en regionale supermarktformules gedurende twee weken mee aan een joint promotion van Douwe Egberts. Deelnemende supermarktketens zijn Dirk van den Broek, Jan Linders, Poiesz, Plusmarkt en Koopconsult.
Douwe Egberts biedt gratis een tweede kaartje aan bij aankoop van vier Douwe Egberts producten in de actieperiode van twee weken. Speciaal hiervoor zijn negen voorstellingen van Hamelen door DE ingekocht, in verschillende theaters verspreid over het hele land.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast organiseert DE in nauwe samenwerking met V&V Entertainment een landelijke auditiedag voor een echte kinderrol in de musical Hamelen.
De eerste selectie gebeurt op basis van een kleurwedstrijd met auditieformulier. De audities vinden plaats op zaterdag 18 september 2004 bij Douwe Egberts in Utrecht. Een deskundige jury van bekende Nederlanders zoals SBS6 presentatrice Cilly Dartell, Eindredactrice Pagina Privé De Telegraaf Wilma Nanninga en vertegenwoordigers van de producent, zal dan bepalen welke kinderen een rol mogen gaan spelen in Hamelen. In totaal zijn tijdens deze audities 32 kinderrollen te vergeven.

De hele actie wordt gecommuniceerd op verschillende niveaus. Op de winkelvloer komen in de actieperiode lifesize displays met de hoofdrolspelers René van Kooten en Brigitte Nijman, vlaggenlijnen, affiches en een manshoge inleverbox. Daarnaast worden de accountbladen van de verschillende formules ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in