Essent Kabelcom start online loyaltyprogramma
@Home, de kabel internet service provider van Essent Kabelcom, heeft een e-marketing loyalty programma geïntroduceerd onder de naam…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het betreft een spelconcept waaraan iedere Nederlander met een internetaansluiting en een e-mailadres mee kan doen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Media-ondersteuning gebeurt via internet, radio en e-mailmarketing; de hoofdprijs is je leven lang gratis internet van @Home. Voor @Home heeft www.jelevenlanggratisinternet.nl drie functies: een loyaltyprogramma voor bestaande klanten, een onderscheidend programma om niet-abonnees te laten kennismaken en de toevoeging van een funelement in de propositie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSConcept en executie komen van het Amsterdamse Veritate Company; Neckermann Homeshopping is partner voor de prijzen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid