Nominaties Mercurs 2006 bekend


De Mercurs worden uitgereikt tijdens het TijdschriftenGala op donderdag 7 december a.s. in Event Centre Aalsmeer, in acht categorieën. Daarnaast wordt ook dit jaar de Mercur d’Or/LOF-prijs voor publiekstijdschriften uitgereikt.
De nominaties:
Adformatie Mercur Tijdschriftcampagne van het Jaar: Achmea ‒ ‘Achmea ontzorgt’, Belastingdienst Toeslagen, Ikea ‒ ‘Vergis je niet in de prijs’, Mini Cooper ‒ ‘Dakvlag’ en WE ‒ ‘We is me’.
Betapress Mercur Lancering van het Jaar
Glamour (G+J Nederland) en Jan (TTG/Bloom Publishing).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Mercur Hoofdredacteur van het Jaar: Ruud Hollander, Psychologie Magazine, Monique Punter, Kijk en Carmen Straatsma, Ellegirl.
Wial Mercur Artdirection van het Jaar: Elle, Hachette Filipacchi Media, Hide & Chic, Hide & Chic BV, Libelle, Sanoma Uitgevers, Viva, Sanoma Uitgevers.
Roto Smeets Mercur Uitgeefprestatie van het Jaar
Ellegirl, Hachette, Pink Ribbon, Sanoma Uitgevers en Quote 500, Hachette.
Sandd Mercur Merkextensie van het Jaar: Elle Wonen / Inside Design Amsterdam,Hachette Filipacchi Media, Libelle / Libelle Zomerweek, Sanoma Uitgevers, Truckstar Magazine / Truckstar Festival, Sanoma Men’s Magazines en VT Wonen / VT Wonen collecties, Sanoma Uitgevers.
Mercur Website van het Jaar: Autoweek.nl, Sanoma Men’s Magazines, Quotenet.nl, Hachette Filipacchi Media en Vrouwonline.nl, Sanoma Uitgevers.
De jury voor de Mercurs bestaat uit: Loek Hermans (Nederlands Uitgeversverbond) ‒ voorzitter, Marceline Beijer (Kobalt), Maarten van den Biggelaar (Hachette Filipacchi Media), Emile Blomme (Reed Business Information), Aad Boon (UPC), Bas Braad (ANWB), Yolanda Formanoy (Audax Publishing/Audax Media), Carolien van’t Hek (Universal Media), Pieter de Jong (Weekbladpers Groep), Michael van Kerkwijk (ONLY), Joris Kuijpers (DDB Amsterdam), Dick Molman (Sanoma Uitgevers), Henk Scheenstra (BV Programmabladen AKN), Eefke Smit (Lucas Ooms Fonds), Marcel Thoen (G + J Uitgevers) en Patrick Verzijden (ING Postbank).
De jury voor de Adformatie Mercur Tijdschriftcampagne van het Jaar bestaat dit jaar uit:
Bas Korsten (Selmore) ‒ voorzitter, Dorkas Koenen (Robeco Groep NV), Margriet van der
Linden (Credits Media/BLVD), André Roof (De Media Maatschap), Jack van den Burger
(OMD Nederland), Ernst Jan van Rossen (TBWA/Neboko), Dorien Koolen (Philips DAP),
Frank-Paul ter Berg (Reed Business Information) en Hans Germeraad (Sanoma Uitgevers).
Harriët Schrier, secretaris van de Groep Publiekstijdschriften/NUV, was secretaris van beide
jury’s.
Zie ook Mercurs.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid