
De (N)Onliner Atlas, het grootste Duitse onderzoek naar webgebruik, laat zien dat de internetgemeenschap nog altijd in hoog tempo groeit. Inmiddels zit zo’n zestig procent van alle Duitsers dagelijks één of meerdere keren op het web - de helft daarvan via een breedbandverbinding - en die percentages blijven toenemen.
Onder degenen (36 procent) die nog niet van plan zijn online te gaan, bevinden zich vooral vrouwen, ouderen en mensen met een lage opleiding dan wel een gering inkomen. In de stad wordt meer gesurft dan op het platteland. De meest populaire bezigheden achter de pc zijn e-mailen (86 procent) en surfen met behulp van zoekmachines en webcatalogi.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftMeest gezochte en/of gekochte artikelen zijn vakanties, vliegtuig en treintickets en boeken. Ook theater en bioscoopkaartjes, auto’s en cd’s worden druk gecheckt via internet.
Bron: Werben & Verkaufen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee