
Ithaka gaat in opdracht van de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap (UVW) van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) dit onderzoek verrichten. Het NUV wil weten wat er zakelijk wordt uitgegeven aan media en hoe dit verschuift.
Aan het onderzoek betaalt het grootste deel van de uitgevers van vakinformatie in Nederland mee, samen goed voor 90 van de b-to-b-mediabestedingen in vakbladen. Ithaka gaat vanaf komende week b-to-b adverteerders rechtstreeks benaderen met online vragenlijsten. Mediabureaus worden telefonisch ondervraagd. De uitkomsten van het veldwerk worden getoetst aan de hand van interviews met deskundigen.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftOp 8 maart volgend jaar worden de resultaten bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee