NUV start onderzoek zakelijk uitgeven
Er komt een grootschalig onderzoek naar toekomstige mediabestedingen in de business-to-business sector en naar de rol die uitgevers daarbij…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ithaka gaat in opdracht van de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap (UVW) van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) dit onderzoek verrichten. Het NUV wil weten wat er zakelijk wordt uitgegeven aan media en hoe dit verschuift.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Aan het onderzoek betaalt het grootste deel van de uitgevers van vakinformatie in Nederland mee, samen goed voor 90 van de b-to-b-mediabestedingen in vakbladen. Ithaka gaat vanaf komende week b-to-b adverteerders rechtstreeks benaderen met online vragenlijsten. Mediabureaus worden telefonisch ondervraagd. De uitkomsten van het veldwerk worden getoetst aan de hand van interviews met deskundigen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp 8 maart volgend jaar worden de resultaten bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid