Overslaan en naar de inhoud gaan

Site SMM vernieuwd

De centrale website van Sanoma Men’s Magazines (SMM) is vanaf vandaag vernieuwd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vernieuwde benadert, parallel aan de visie van SMM, de markt vanuit vier interessevelden: Sport, Lifestyle, Automotive en Nieuws & Entertainment.

related partner content for mobile comes here

Volgens SMM is de navigatie overzichtelijker en compacter. Ook is er een pdf-generator waarmee kerninformatie te selecteren en uit te printen is.

De SMM-titels worden volgens de uitgever neergezet als merken en niet als puur een tijdschrift, of als enkel en alleen als website. Bij ieder merk is informatie te zien over de mogelijkheden voor zowel print, als online. Een derde veld is de planningstool, die naar verwachting eind van het jaar of begin volgend jaar actief wordt. Tenslotte is er ook een search engine.

De mannentypetjes uit het onderzoek 'Mannen en hun Mentaliteit' en de mannen uit 'Dit is 'm' spelen een rol op de site.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in