Overslaan en naar de inhoud gaan

'Helft marketeers is ongeschikt voor wereld van 2010'

'Laten we eerlijk zijn, minimaal 50 procent van de marketeers is totaal ongeschikt voor de wereld van 2010.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Een gezonde schifting om het kaf van het koren te scheiden is daarom juist noodzakelijk voor ons vak!

related partner content for mobile comes here

'Wat zeg ik, is een zegen voor ons vak!'

Nou, dat vraagt om uitleg.

De uitspraak is van Stephan Fellinger, die ik vroeg om een voorbeschouwing op , dat op 13 december in Amsterdam plaatsvindt.

Het is hét jubileumevenement van het , dat dit jaar 40 jaar bestaat.

'Alleen zij die open staan voor veranderingen zullen overleven', zegt Stephan. 'Die overlever is de marketeer met gezond verstand, lef en creativiteit, het is een mentaliteitskwestie.'

'De overlevers hebben de juiste mentaliteit en weten in hun hart al lang wat ze moeten doen en de marketeer die niet meewil in de veranderingen, verdient geen aanwijzingen of wil toch niet luisteren.

'Laten we eerlijk zijn, op de rest zitten we helemaal niet te wachten.'

Stephan is een van de mensen die op MarketingLive het gezicht van het Tijdschrift voor Marketing vormen.

Verder zijn ook van de partij.

En natuurlijk de drie laatste Marketeers of the Year, die hun visie op de marketeer van 2010 zullen geven.

Iedereen die een vraag heeft aan de sprekers naar aanleiding van hun opmerkingen (er zullen nog meer van dit soort stukjes volgen) kunnen die hier kwijt.

Ik vroeg Stephan ook nog welke site marketeers in hun favorieten moeten opnemen (naast MolBlog.nl natuurlijk...) en hij zegt:

.

De reden?

'Elke organisatie zou een vergelijkbaar lab moeten hebben op Internet. Ofwel nieuwe zaken niet in een ivoren toren bedenken en pas op laatste moment met andere delen (vanuit angst), maar juist vanaf het begin delen met anderen (klanten leveranciers etc) om zaken beter te maken (vanuit het vertrouwen in je eigen kracht en creativiteit).'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in